case 130 ei lähde kylmänä käyntiin
case 130 ei lähde kylmänä käyntiin
Vuosimallin 2000 case 130 ei käynnisty kylmänä. lämpimänä käynnistyy kyllä ja toimii mutta välillä savuttaa. Onko kellään ollut tällästa vikaa.
-
Huihaimies
- Aktiivinen käyttäjä
- Viestit: 70
- Liittynyt: 16 Marras 2015, 18:46
Re: case 130 ei lähde kylmänä käyntiin
Tarkista onko siirtopumpun käsipumppua painettaessa vastetta , jos ei pumppaa käsin kunnes vastetta syntyy ja polttoainetta näin ollen siirtopumpussa . Kun kone ei käynnissä niin voi polttoaineen syöttöpaine hävitä siirtopumpun ja syöttöpumpun väliltä
-
Huihaimies
- Aktiivinen käyttäjä
- Viestit: 70
- Liittynyt: 16 Marras 2015, 18:46
Re: case 130 ei lähde kylmänä käyntiin
Imusarjan lämmityskin voisi auttaa käynnistystä
Re: case 130 ei lähde kylmänä käyntiin
Huohottaako moottori lämpimänä, eli onko havaittavissa selkeää painetta kampikammiossa ?
Savuttaako tyhjäkäynnillä lämpimänä ?
Minkä väristä savutus on ?
Savuttaako tyhjäkäynnillä lämpimänä ?
Minkä väristä savutus on ?
Maansiirtokonepurkaamot Maansiirtopalvelu Ky ja Vetoko Oy. Twitter: @konepurkaamo Facebook: maansiirtopalvelu ky
-
Huihaimies
- Aktiivinen käyttäjä
- Viestit: 70
- Liittynyt: 16 Marras 2015, 18:46
Re: case 130 ei lähde kylmänä käyntiin
Pakokaasun värien merkitys olisi hyvä tietää , jotta vika korjaantuisi . Öljyn kulutus ei estä käynnistystäsavimies kirjoitti:Huohottaako moottori lämpimänä, eli onko havaittavissa selkeää painetta kampikammiossa ?
Savuttaako tyhjäkäynnillä lämpimänä ?
Minkä väristä savutus on ?
-
Huihaimies
- Aktiivinen käyttäjä
- Viestit: 70
- Liittynyt: 16 Marras 2015, 18:46
Re: case 130 ei lähde kylmänä käyntiin
Siirtopumppu pitää toimia moitteetta
- Diesel Power
- Guru
- Viestit: 559
- Liittynyt: 05 Kesä 2016, 14:57
Re: case 130 ei lähde kylmänä käyntiin
Kiitos. Asia tuli selväksi.