Mecalac ax850

Keskustelua pyöräkuormaimista ja pienkuormaimista
Avatar
steyr
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 64
Liittynyt: 29 Syys 2012, 15:33
Paikkakunta: Espoo

Mecalac ax850

Viesti Kirjoittaja steyr »

Jaahas, tuli firmalla tarve isommalle koneelle, joten toolcatti sai jatkaa matkaa ja otsikon mukainen kone tuli tilalle. Toki siihen edesauttoi yhden konekauppiaan halukkuus saada toolcatti myymälänsä pihalle..
Vielä ei ole oikeita töitä päästy tällä tekemään, vaan aika on mennyt varusteluun. Ensi viikolla pääsekin sitten jo ensimmäisiä kertoja työmaalle..

Koneeseen tuli toistakymmentä äärivaloa, tarpeeksi työvaloja ja vähän sisustaakin tuli eristettyä sekä lisättyä pari kaiutinta alkuperäisten pienten kaveriksi. Niin ja tähänkin tuli nestetäyttö etupyöriin ja eron huomaa jo vain pihalla siirrellessä.

Kuva
Kuva
Kuva

Tämmöinen kehikko tuolla katolla:
Kuva

Tuohon uusi kaiutin toinen penkin toisella puolella, penkin ja ''apparinpenkin'' taustat eristetty ääntä vastaan.
Kuva
Harri_82
Guru
Viestit: 145
Liittynyt: 18 Syys 2012, 21:16

Re: Mecalac ax850

Viesti Kirjoittaja Harri_82 »

Mä huomasin meidän firman facebookista tovi sit et johtaja on saanu vihdoin kaipaavansa lelun :D Kerrohan kokemuksia mecalacista kuhan saa sen töihin. Pari kertaa töissä pukannu tollasella ja 1050:lla lunta. Ei ihan hullun olonen kapistus oo. 1050 piti vaan uutena tovi huuvattaa et sai kulkemaan sen mitä sille luvattiin.
Vastaa Viestiin