Vielä ei ole oikeita töitä päästy tällä tekemään, vaan aika on mennyt varusteluun. Ensi viikolla pääsekin sitten jo ensimmäisiä kertoja työmaalle..
Koneeseen tuli toistakymmentä äärivaloa, tarpeeksi työvaloja ja vähän sisustaakin tuli eristettyä sekä lisättyä pari kaiutinta alkuperäisten pienten kaveriksi. Niin ja tähänkin tuli nestetäyttö etupyöriin ja eron huomaa jo vain pihalla siirrellessä.



Tämmöinen kehikko tuolla katolla:

Tuohon uusi kaiutin toinen penkin toisella puolella, penkin ja ''apparinpenkin'' taustat eristetty ääntä vastaan.
