Offtopic
Re: Offtopic
Nyt mennä sunnuntaina eräissä testimäkivetokisoissa Säkylä-Virttaa rajamailla, Nuffilla .....
https://www.youtube.com/watch?v=dBpnZsK9Q4w
https://www.youtube.com/watch?v=R43ZDkqoc9o
https://www.youtube.com/watch?v=dBpnZsK9Q4w
https://www.youtube.com/watch?v=R43ZDkqoc9o
Vanhaa kalustoa on, lisääntyvät vaan mokomat...
Re: Offtopic
Tämmöstä uutista Roomasta: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005570378.html
Ehkä joku teistä osaa selittää, mikä työmaalla meni vikaan. Oli niin tai näin, rakentaminen on vaikea laji.
Terveisin
Marja
Ehkä joku teistä osaa selittää, mikä työmaalla meni vikaan. Oli niin tai näin, rakentaminen on vaikea laji.
Terveisin
Marja
- Liitteet
-
- 96fd83ea4aa34754ab41d5b8cc5739d9.jpg (67.2 KiB) Katsottu 11746 kertaa
- Diesel Power
- Guru
- Viestit: 559
- Liittynyt: 05 Kesä 2016, 14:57
Re: Offtopic
Oilisko käynnyt niin että olisi jotkut tuet jääneet laittamatta.Ja eikös noissa tehdä jotain ankkurointejakin.
- Hullu-Jussi
- Guru
- Viestit: 1816
- Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58
Re: Offtopic
Kehitys kehittyy, mutta voi mennä hyvin pitkä aika ennen kuin jokin uusi tekniikka on oikeasti käyttökelpoista. Työkoneiden kauko-ohjausta on näkyjään kehitelty jo yli 60 vuotta sitten. Kopioin oheisen artikkelin vuoden 1954 Ford-uutiset -lehden sivulta.
- Liitteet
-
- Ford-kauko-ohjaus.jpg (254.86 KiB) Katsottu 9200 kertaa
Re: Offtopic
Juu, idea ei ole ihan uusi siis ollenkaan....
Vanhaa kalustoa on, lisääntyvät vaan mokomat...
- Diesel Power
- Guru
- Viestit: 559
- Liittynyt: 05 Kesä 2016, 14:57
Re: Offtopic
Se on lomaa vielä tää viikko jäljellä.
- Liitteet
-
- 22199_3DVO6PA8S9K4C1531569315.jpg (115.3 KiB) Katsottu 8585 kertaa
-
lannenmies
- Guru
- Viestit: 334
- Liittynyt: 02 Kesä 2011, 15:16
- Paikkakunta: Turku
Re: Offtopic
Tänään alkoi, yksi takana kaksikymmentäneljä edessä.Onneksi loppuviikolla viilenee.Aamulla lanasin likan ratsastuskentän ja loppupäivä kului ilmalämpöpumpun viilennyksessä.Olisi hiukan konehommia kotona mutta ei näillä +3?` hotsita kun ei oo ilmastointia tuossa pikkukoneessa.
Alan töitä maan vanhimmalla kalustolla.Vuodesta 1972.
- Diesel Power
- Guru
- Viestit: 559
- Liittynyt: 05 Kesä 2016, 14:57
Re: Offtopic
Olin leikannut lehdestä tämän kirjoituksen. Ollut lehdessä vuonna 2015. Asia ei ole tässä ajassa vanhentunut vähänkään. Paremminkin väittäisin että pahentunut. Nykyään on myös näiden kaivinkone ja muiden kone kauppiaidenkin kanssa vaikeaa kun ei tahdo saada niiden suusta irti että kuinka paljon uusi kone maksaa perus mallina. Myyjä aloittaa keskustelun mitä kaikkea siihen koneeseen voisi laittaa lisäksi. Käytetyn ostaminen on helpompaa. Niistä seisoo hinta lehdessä tai netissä tai ainakin sen saa myyjältä yhdellä kysymyksellä.
- Liitteet
-
- scan0001.jpg (60.72 KiB) Katsottu 8018 kertaa
Re: Offtopic
Vanhaa kalustoa on, lisääntyvät vaan mokomat...
- Hullu-Jussi
- Guru
- Viestit: 1816
- Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58
Re: Offtopic
Onnittelut!
Nyt näytti voimaa olevan jo niin, että renkaiden pito loppuu.
Nyt näytti voimaa olevan jo niin, että renkaiden pito loppuu.