Tunnelmallisia tai muuten vaan mukavia kuvia kaivinkoneista
- Hullu-Jussi
- Guru
- Viestit: 1816
- Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58
Re: Tunnelmallisia tai muuten vaan mukavia kuvia kaivinkonei
Iso puskulevy, pieni kone.
- Liitteet
-
- puskulevy.jpg (175.61 KiB) Katsottu 18291 kertaa
- Hullu-Jussi
- Guru
- Viestit: 1816
- Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58
Re: Tunnelmallisia tai muuten vaan mukavia kuvia kaivinkonei
Vain yksi hammas.
- Liitteet
-
- Yksihampainen-CAT-988B.jpg (64.3 KiB) Katsottu 17861 kertaa
Re: Tunnelmallisia tai muuten vaan mukavia kuvia kaivinkonei
Laitetaampa tällainen kuva viime vuosikymmeneltä. Made in Finland.
- Liitteet
-
- 160R_2.JPG (147.22 KiB) Katsottu 17720 kertaa
- Hullu-Jussi
- Guru
- Viestit: 1816
- Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58
Re: Tunnelmallisia tai muuten vaan mukavia kuvia kaivinkonei
Mantsisen tekemä, veikkaan.
Re: Tunnelmallisia tai muuten vaan mukavia kuvia kaivinkonei
Kyllä. Tämä meni ruoppaushommiin Hollantilaiselle yritykselle.Vähän sellainen multi purpose kone.
Re: Tunnelmallisia tai muuten vaan mukavia kuvia kaivinkonei
Seuran digikuvien kansiosta löytyi hieman yllättäen paljon tapahtumissa otettuja kuvia. Olin tätä Maxpo 2013 -näyttelyssä Juhanan ottamaa kuvaa ensin laittamassa "Seuran arkistosta" -ketjuun, mutta se tuntuu sopivan tähän letjuun oikein hyvin.
- Liitteet
-
- Cat-955-1.jpg (184.69 KiB) Katsottu 16768 kertaa
Re: Tunnelmallisia tai muuten vaan mukavia kuvia kaivinkonei
Päivän avaus (tämä minun tulkintani). Kuvan lähetti Tepu. Kiitokset!
- Liitteet
-
- työmaa-23-5-20.jpg (118.5 KiB) Katsottu 16591 kertaa
- Hullu-Jussi
- Guru
- Viestit: 1816
- Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58
Re: Tunnelmallisia tai muuten vaan mukavia kuvia kaivinkonei
Voi olla, että tämä kuva tullut laitetuksi tänne foorumulle joskus aikaisemmin. Jos niin on käynyt, niin laitetaan asia dementian piikkiin.
Kuvan kone on amerikkalainen Bucyrus-Erie 15-E. Tämä voisi ikänsä puolesta olla liittoutuneiden ylijäämävaraston koneita, joita Suomeen tuli muutaman vuoden ajan sodan jälkeen. Siinä tapauksessa kone olisi tehnyt maantieteellisesti ja ajallisesti aika pitkän matkan.
Kuvan kone on amerikkalainen Bucyrus-Erie 15-E. Tämä voisi ikänsä puolesta olla liittoutuneiden ylijäämävaraston koneita, joita Suomeen tuli muutaman vuoden ajan sodan jälkeen. Siinä tapauksessa kone olisi tehnyt maantieteellisesti ja ajallisesti aika pitkän matkan.
- Liitteet
-
- Bucyrus-Erie-15.jpg (177.17 KiB) Katsottu 15961 kertaa
Re: Tunnelmallisia tai muuten vaan mukavia kuvia kaivinkonei
Jussi välitti tämän kuvan ja hänelle se oli puolestaan tullut Teijolta. Kuvan kone on nimeltään "Roima".
- Liitteet
-
- 20180628_11013.jpg (185.21 KiB) Katsottu 15861 kertaa
