Käännetäänkö tuulipuiston idea nyt päinvastaiseksi, ei tuulesta energiaa, vaan energiasta tuulta?temmes kirjoitti:Teemana ehkä hybriditekniikka, eikä tällä kertaa bensa/petrooli vaan diesel käyttöinen tuulipuisto. Näkee ny mitä saa aikaan ja mikä pysyy koossa.
Pohjois-Saksassa kun ajeltiin kaverin kanssa pitkin maaseutua halkovaa motaria ja kaikkialla, minne pään käänsi, näkyi vaan lukemattomia tuulimyllyjä niin kaveri tuumasi, että vinkeitä nämä saksalaiset, kun tartteevat näin paljon tuulettimia.
















