Kamera valvomaan ja varkaiden varalle

Täällä voi puhua vapaasti aiheista joille ei löydy muuta foorumia
lannenmies
Guru
Viestit: 334
Liittynyt: 02 Kesä 2011, 15:16
Paikkakunta: Turku

Re: Kamera valvomaan ja varkaiden varalle

Viesti Kirjoittaja lannenmies »

Kamera olikin Verkkokauppa comista sisäkäyttöön 69e ulkokäyttöön n.100e.ketjutettavissa 30 kameraa yhteen.Googleta verkkokauppa/kasa.
Alan töitä maan vanhimmalla kalustolla.Vuodesta 1972.
jusape
Guru
Viestit: 923
Liittynyt: 01 Kesä 2011, 01:14
Paikkakunta: Yläne

Re: Kamera valvomaan ja varkaiden varalle

Viesti Kirjoittaja jusape »

Joo, ne "ammattimiehet" ei turhia riko , vaan koittavat mahdollisimman vähin jäljin tehdä ....
Vanhaa kalustoa on, lisääntyvät vaan mokomat...
Vastaa Viestiin