Kamera valvomaan ja varkaiden varalle
-
lannenmies
- Guru
- Viestit: 334
- Liittynyt: 02 Kesä 2011, 15:16
- Paikkakunta: Turku
Re: Kamera valvomaan ja varkaiden varalle
Kamera olikin Verkkokauppa comista sisäkäyttöön 69e ulkokäyttöön n.100e.ketjutettavissa 30 kameraa yhteen.Googleta verkkokauppa/kasa.
Alan töitä maan vanhimmalla kalustolla.Vuodesta 1972.
Re: Kamera valvomaan ja varkaiden varalle
Joo, ne "ammattimiehet" ei turhia riko , vaan koittavat mahdollisimman vähin jäljin tehdä ....
Vanhaa kalustoa on, lisääntyvät vaan mokomat...