Komatsu WA 700.

Keskustelua pyöräkuormaimista ja pienkuormaimista
Avatar
Heavy
Guru
Viestit: 558
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 02:01

Komatsu WA 700.

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Tässä kuvia vähän isommasta Komatsusta. Eli Komatsu WA 700.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Northern 1010C
Guru
Viestit: 166
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 22:38
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Komatsu WA 700.

Viesti Kirjoittaja Northern 1010C »

Jytky kone, missäpäin tämä mellastaa ja kenen härveli? Tässä on tuo ohjaus valittu vielä perinteisesti ratilla, monesti tässä kokoluokassa on valittu joystick-ohjaus, kun ei näillä tarvi paljon yleisillä teillä päästellä... Mitenkään Komatsua halveksimatta, olen aina ihmetellyt noita puomiston hallintavipuja, ovat mielestäni aivan kamalat käyttää. Vipujen liikeradat ovat liian pitkät ja vivut jäykät --> kauhan "jouhea" liikuttelu mielestäni erittäin työlästä. Mielestäni "minivivut" tai joystick:it ovat miellyttävämpi vaihtoehto (tämä siis vain minun mielipide, eli ei vedetä koko vihannestiskiä nenään kerralla... :mrgreen: ).
-----------------------------------
5xJD 1010C, IH btd6, 2xZetor
Mikki
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 31
Liittynyt: 12 Syys 2010, 18:30

Re: Komatsu WA 700.

Viesti Kirjoittaja Mikki »

Tossa puomiston ja kauhan käyttövipujen toimintakuvauksessa on jotain tuttua. Melkoinen ero kun hyppäät Volvon pukilta Komatsuun...
Avatar
Heavy
Guru
Viestit: 558
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 02:01

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Lumiahon kone ja tällä hetkellä syöttää murskaa Raahen alueella.
Avatar
tkane
Site Admin
Viestit: 129
Liittynyt: 30 Maalis 2009, 22:30

Re: Komatsu WA 700.

Viesti Kirjoittaja tkane »

Northern 1010C kirjoitti: Mitenkään Komatsua halveksimatta, olen aina ihmetellyt noita puomiston hallintavipuja, ovat mielestäni aivan kamalat käyttää. Vipujen liikeradat ovat liian pitkät ja vivut jäykät --> kauhan "jouhea" liikuttelu mielestäni erittäin työlästä. Mielestäni "minivivut" tai joystick:it ovat miellyttävämpi vaihtoehto (tämä siis vain minun mielipide, eli ei vedetä koko vihannestiskiä nenään kerralla... :mrgreen: ).
Melko pitkät tosiaan ovat nuo Komatsun vipujen liikeradat, saahan noita ainakin joitakin malleja joystick:lla, mutta ilmeisesti osa kuskeista vaan pitää enemmän tuosta ratkaisusta :D
Avatar
Heavy
Guru
Viestit: 558
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 02:01

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Tässä muutama kuva lisää samasta Komatsusta työn touhussa.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Jäbä
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 24
Liittynyt: 17 Joulu 2010, 09:57

Re: Komatsu WA 700.

Viesti Kirjoittaja Jäbä »

Laivakankaallako tämä seitensatanen on töissä?
Avatar
Heavy
Guru
Viestit: 558
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 02:01

Re: Komatsu WA 700.

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Jäbä kirjoitti:Laivakankaallako tämä seitensatanen on töissä?
Ei ole. Syöttää vaan murskaa ihan normi louhoksella. Sepelin tekoa.
Avatar
jani1
Guru
Viestit: 166
Liittynyt: 30 Kesä 2011, 11:14
Paikkakunta: Salo

Re: Komatsu WA 700.

Viesti Kirjoittaja jani1 »

Morjens kaikille koneiden ystäville, tämähän on komatsun keski sarjaa vielä tässä näyttää myöskin olevan vanhemman malliset joysticit
uusissa nuo ovat sitten pienemmät, tämä komatsu taitaa olla suurimpia luokassaan myös talvivaarassa on yksi tälläinen http://imageshack.us/f/80/wa1200huc6.jpg/ :D
belarus mtz-50 67
Ex belarus mtz-521 4x4 75
Ex åkerman h12b 76
http://www.belkku.fi
yölento
Guru
Viestit: 209
Liittynyt: 14 Huhti 2011, 20:25
Paikkakunta: Savo

Re: Komatsu WA 700.

Viesti Kirjoittaja yölento »

Pilkunviilauksena Jani1:lle, joystick-ohjauksessa on vain 1 vipu. Nuo on vaan "kuormaimen hallintavivut" ;)
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
Etuveto? Joku veikkauksen uusi peli vai?
Vastaa Viestiin