Caterpillar D6B
-
ArcticCarbon
- Aktiivinen käyttäjä
- Viestit: 32
- Liittynyt: 29 Syys 2010, 19:05
Re: Caterpillar D6B
Kyllä pitää paikkansa. Taidat olla mersumiehiä, kun tuon tiedät.
Videota varmaankin tulee. Vielä on vähän haasteita tuon parissa, mutta yritän päästä antamaan kevätlumille kyytiä.
Videota varmaankin tulee. Vielä on vähän haasteita tuon parissa, mutta yritän päästä antamaan kevätlumille kyytiä.
Juurikin näin, osuin siis oikeaan. Muistan vieläkin sen, kun sulla jäi kerran se auto käymän sinne pihalle aika pitkäksi aikaa...ArcticCarbon kirjoitti:Kyllä pitää paikkansa. Taidat olla mersumiehiä, kun tuon tiedät.![]()
Videota varmaankin tulee. Vielä on vähän haasteita tuon parissa, mutta yritän päästä antamaan kevätlumille kyytiä.