Caterpillar D6B

Keskustelua muista maanrakennuskoneista
Avatar
Heavy
Guru
Viestit: 558
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 02:01

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Loistavaa, nyt on yksi puskukone herännyt henkiin 8-) Laitahan sitten videota, kun pääset puskemaan. Sekoitankohan sut noiden videoin perusteella eri henkilöön, mutta oletko joskus kirjoitellut Perttu nimimerkillä netissä?
ArcticCarbon
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 32
Liittynyt: 29 Syys 2010, 19:05

Re: Caterpillar D6B

Viesti Kirjoittaja ArcticCarbon »

Kyllä pitää paikkansa. Taidat olla mersumiehiä, kun tuon tiedät. :D

Videota varmaankin tulee. Vielä on vähän haasteita tuon parissa, mutta yritän päästä antamaan kevätlumille kyytiä.
Avatar
Heavy
Guru
Viestit: 558
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 02:01

Viesti Kirjoittaja Heavy »

ArcticCarbon kirjoitti:Kyllä pitää paikkansa. Taidat olla mersumiehiä, kun tuon tiedät. :D

Videota varmaankin tulee. Vielä on vähän haasteita tuon parissa, mutta yritän päästä antamaan kevätlumille kyytiä.
Juurikin näin, osuin siis oikeaan. Muistan vieläkin sen, kun sulla jäi kerran se auto käymän sinne pihalle aika pitkäksi aikaa... :lol:
Vastaa Viestiin