Onko näissä kuvissa oleva Lima 1250 eri kone kuin aikaisemmin tässä ketjussa ollut kuva, jossa saman mallinen kone on varikon aidan takana. Minulla on ollut se käsitys, että näitä on ainakin ollut Jaaralla kaksi. Komea rivi laahakauhoja tuossa yhdessä kuvassa.
Komea on kauhojen rivistö. Uusiakin näkyy siinä olevan. Tuli mieleen että mitähän hintaluokkaa tuollainen ehkä parin motin laahakauha mahtaa olla. Kuitenkin valuosaa ja hankalaa muutenkin valmistaa?
Hullu-Jussi kirjoitti:Onko näissä kuvissa oleva Lima 1250 eri kone kuin aikaisemmin tässä ketjussa ollut kuva, jossa saman mallinen kone on varikon aidan takana. Minulla on ollut se käsitys, että näitä on ainakin ollut Jaaralla kaksi. Komea rivi laahakauhoja tuossa yhdessä kuvassa.
Voi olla eri konekin kuvissa ja käsittääkseni niitä pitäisi kaksi olla. On kuvien oton välillä niin monta vuotta, että ei pysty tarkasti vertaamaan, mutta mitä itse katselin noita kuvia niin voisi olla eri kone. Pakoputki on erilainen ja toisessa takana oleva työvalo on pyöreä ja toisessa neliskanttinen.