volvo pyöräkuormaaja

Keskustelua pyöräkuormaimista ja pienkuormaimista
dirtman23
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 12
Liittynyt: 30 Elo 2011, 12:55

volvo pyöräkuormaaja

Viesti Kirjoittaja dirtman23 »

tarvitseeko puutavarakouraan 3 ja 4 lisähydrauliikan että se toimii? ((siis volvoihin))
yölento
Guru
Viestit: 209
Liittynyt: 14 Huhti 2011, 20:25
Paikkakunta: Savo

Re: volvo pyöräkuormaaja

Viesti Kirjoittaja yölento »

Mitähän tällä nyt tarkoitetaan? :?:
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
Etuveto? Joku veikkauksen uusi peli vai?
lannenmies
Guru
Viestit: 334
Liittynyt: 02 Kesä 2011, 15:16
Paikkakunta: Turku

Re: volvo pyöräkuormaaja

Viesti Kirjoittaja lannenmies »

Vaatiihan se yläleuka jonkun hydrauliikan mutta onko 1 2 3 4 5 6 niin eikai sillä väliä.Sylkkyhydrauliikka kaksitoiminen piisaa.Jos hydraulikiinnike niin sitten se oma piirinsä.
Alan töitä maan vanhimmalla kalustolla.Vuodesta 1972.
Vastaa Viestiin