volvo pyöräkuormaaja
volvo pyöräkuormaaja
tarvitseeko puutavarakouraan 3 ja 4 lisähydrauliikan että se toimii? ((siis volvoihin))
Re: volvo pyöräkuormaaja
Mitähän tällä nyt tarkoitetaan? 
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
Etuveto? Joku veikkauksen uusi peli vai?
Etuveto? Joku veikkauksen uusi peli vai?
-
lannenmies
- Guru
- Viestit: 334
- Liittynyt: 02 Kesä 2011, 15:16
- Paikkakunta: Turku
Re: volvo pyöräkuormaaja
Vaatiihan se yläleuka jonkun hydrauliikan mutta onko 1 2 3 4 5 6 niin eikai sillä väliä.Sylkkyhydrauliikka kaksitoiminen piisaa.Jos hydraulikiinnike niin sitten se oma piirinsä.
Alan töitä maan vanhimmalla kalustolla.Vuodesta 1972.