Lima 2400 Porissa

Keskustelua tela- sekä pyöräalustaisista kaivukoneista
Avatar
Heavy
Guru
Viestit: 558
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 02:01

Re: Lima 2400 Pietarsaaressa

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Havatorin sivuilla komea kuva Liman ylävaunun nostosta. Alla linkki sivulle josta kuva löytyy.

Kuva

http://www.havator.com/references/crane ... ad-image-4
Avatar
Heavy
Guru
Viestit: 558
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 02:01

Re: Lima 2400 Pietarsaaressa

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Todella hieno pienoismalli Lima 2400 koneesta tehty Suomessa :arrow:

http://joomikko.kuvat.fi/kuvat/Pienoism ... ima+2400b/
Jappi
Guru
Viestit: 289
Liittynyt: 22 Marras 2011, 14:02

Re: Lima 2400 Porissa

Viesti Kirjoittaja Jappi »

Todella upea pienoismalli!
Avatar
Hullu-Jussi
Guru
Viestit: 1816
Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58

Re: Lima 2400 Porissa

Viesti Kirjoittaja Hullu-Jussi »

Mikon blogisivulta löytyy myös kuvia hänen muista pienoismalleista. Ei se Hitachikaan kovin huono noin mallina ole. Jos ois jokin hattu päässä, niin tuntuu, että melkein pitäs ottaa pois. On ne niin komioita. (Jotenkin näin siellä Pohjanmaalla kai tavataan tässä tilanteessa asia ilmaista.)
Avatar
jani1
Guru
Viestit: 166
Liittynyt: 30 Kesä 2011, 11:14
Paikkakunta: Salo

Re: Lima 2400 Porissa

Viesti Kirjoittaja jani1 »

Kyllä täytyy sanoa että hienoja ovat. Empä itse saisi tuollaisia tehtyä. :)
belarus mtz-50 67
Ex belarus mtz-521 4x4 75
Ex åkerman h12b 76
http://www.belkku.fi
Kontio
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 95
Liittynyt: 10 Maalis 2011, 23:40

Re: Lima 2400 Pietarsaaressa

Viesti Kirjoittaja Kontio »

Piti käydä katsomassa, että vieläkös Lima on satamassa, ja näyttihän tuo olevan. Ilmeisesti nyt kasassa..?

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Heavy
Guru
Viestit: 558
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 02:01

Re: Lima 2400 Porissa

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Joskus oli jollain ruotsalaisella forumilla kuvia tuosta Vesi Pekan entisestä Lima 2400 "Terristä" Malmön työmaalla. Enää en noita löytänyt netistä, mutta tallennin ne aikanaan ja tässä ovat. Tämän koneen täydellisestä kunnostuksesta on aiemmilla sivuilla kuvia ja lehtileikkeitä.

Tässä työkuva.

Kuva

Tässä se puomin katkeaminen ilmeisesti on jo sattunut. Taustalla myös Manitowoc 4600.

Kuva
Avatar
Heavy
Guru
Viestit: 558
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 02:01

Re: Lima 2400 Porissa

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Hieno kuvasarja, kun Lima 2400 koneeseen tehdään alavaunuremonttia :arrow:

http://www.baumaschinenbilder.de/forum/ ... adid=54493
Avatar
Heavy
Guru
Viestit: 558
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 02:01

Re: Lima 2400 Porissa

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Täältä löytyi mielenkiintoisia kuvia, kun Lima 2400 siirretään lavetilla joen yli. Kun kuljetus on kulkenut riittävän matkaa tie katkaistaan takaa ja vesi pääsee virtaamaan sitä kautta. Onko veturi Tatra vai mikä, kuka tunnistaa? http://photostp.free.fr/phpbb/viewtopic ... 40#p522227

Kuva

Kuva
Avatar
Heavy
Guru
Viestit: 558
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 02:01

Re: Lima 2400 Porissa

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Tuolta löytyi komea kuva Lima 2400 Terristä kaivamassa Vuotson kanavaa Porttipahdan ja Lokan tekojärvien välille.

http://docplayer.fi/18192910-Lokan-ja-p ... minen.html

Kuva

Kuva
Vastaa Viestiin