Hienoa että tänne ollaan saatu jo ensinmäisenä päivänä käyttäjiä
Jos jokin tietty alue mielestänne puuttuu niin ilmoittakaa siitä minulle suoraan tai sitten tällä aluella niin lisätään niitä toiveiden mukaan.
Kaikenlainen muukin palaute on tietenkin tervetullutta, jotta saadaan tästä foorumista mahdollisimman toimiva.
mehtalainen kirjoitti:Hienoa että joku viitsii raapia kasaan tämmösen sivuston. Itse konetta etsiessä kaipasin tälläistä foorumia. Osto/myynti palstat ois ok.
Koitetaan luoda jonkinlainen osto/myynti palsta. Rittäisikö pelkästään oma keskustelualue "Myydään/Ostetaan" ?
Pitkään itsekkin etsiskelin foorumia kaivinkoneista, mutta kun sellaista ei mistään tuntunut löytyvän niin ajattelin että miksi en sellaista sitten itse laittaisi pystyyn
Kiitoksi vaan kovasti tästä sivustosta! Toivotaan että pysyisi keskustelu asiallisena eivätkä yleensä foorumeille eksyneet asian vierestä huutelijat eksy tänne!
Toivotaan vireää keskustelua koneista ja muustakin alaan liittyvästä.
Nimenomaan tarpeen tämä sivusto. Modet vaan täräkkänä että esim. Agronetin älämölö pysyy pois,vitsit ja huumori tottakai sallitaan mutta muuten kylmästi bannia.
Toivotan menestystä!