Ei hyvin mää http://yle.fi/uutiset/rautatiesillan_va ... an/9020449
Kummeli ja jankon betoni https://www.youtube.com/watch?v=v_S2JVaINO4
Rakentaminen on vaikeeta
- Diesel Power
- Guru
- Viestit: 559
- Liittynyt: 05 Kesä 2016, 14:57
Re: Rakentaminen on vaikeeta
Myös metron rakentamisen kanssa takkuilee eikä elämä mee niinkuin siellä tv sarjan kylässä http://yle.fi/uutiset/nain_lansimetron_ ... in/9022192