Riksun ratatyömaalla sattui vahinko kun muutama kuutioo kiveä ja muutama matto lensi radalle. Samalla kaatui sähköradan teräspylväs kivien ja maton painosta.
Parhaat kuvat työmaalta löytyy täältä rautatieharrastajien sivustolta:
http://vaunut.org/kuva/113560?a=1
http://vaunut.org/kuva/113556?a=1
joku kuvan kommentoija sano että olisi huonosti ollut täkätty. Ei ois auttanut vaikka tuplasti olis ollu mattoja.
Riihimäen ratatyömaa
- Hullu-Jussi
- Guru
- Viestit: 1816
- Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58
Re: Riihimäen ratatyömaa
Jälkimmäiseen kuvaan oli Tommi Hakala kommentoinut: "Tais olla kallis paukku maannakertajille…" Aivan samaa aloin fundeeraamaan. Kun liikenne on seisahduksissa ainakin myöhäiseen iltaan asti, korvaavat kuljetukset junamatkustajille, ratavauriot ym, niin helposti on koossa satojen tuhansien edestä kuluja. En tiedä, millä tasolla vakuutusten korvausrajat nykyisin yleensä ovat, joskus aikaisemmin tuli funtsittua, että voisi vastuuvakuutuksesta oikein huonossa tilanteessa loppua maksuvoima.
Kyseisellä työmaalla tehdään Riihimäelle uutta kolmioraidetta. Tässä vielä vorgin edellisessä viestissä mainitusta kuvasarjasta löytyvä hyvä yleiskuva tunnelin päästä pääradan puolella http://vaunut.org/kuva/113555?a=1
Kyseisellä työmaalla tehdään Riihimäelle uutta kolmioraidetta. Tässä vielä vorgin edellisessä viestissä mainitusta kuvasarjasta löytyvä hyvä yleiskuva tunnelin päästä pääradan puolella http://vaunut.org/kuva/113555?a=1