Ongelmia foorumin toiminnassa

Täällä voi puhua vapaasti aiheista joille ei löydy muuta foorumia
Avatar
tkane
Site Admin
Viestit: 129
Liittynyt: 30 Maalis 2009, 22:30

Ongelmia foorumin toiminnassa

Viesti Kirjoittaja tkane »

Kaivinkoneet.com oli useamman päivän alhaalla palvelinongelmien vuoksi, mutta nyt kaiken pitäisi toimia.
Webhotellissa jossa tämä foorumi sijaitsee oli myös huomattu tietoturvauhka, jonka vuoksi nollasivat kaikki salasanat ja vei useamman päivän ennen kuin sain uusia salasanoja palvelimelle.
Ec15bxtv
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 94
Liittynyt: 27 Touko 2017, 16:08

Re: Ongelmia foorumin toiminnassa

Viesti Kirjoittaja Ec15bxtv »

Juu.

Ajattelin jo että on foorumi lopullisesti hakkerien valtaama :)

Mukavaa että homma toimii taas.
Avatar
Hullu-Jussi
Guru
Viestit: 1816
Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58

Re: Ongelmia foorumin toiminnassa

Viesti Kirjoittaja Hullu-Jussi »

Ehti jo puhelin soimaan useampaan kertaan, kun tutut kyselivät, mikä foorumille on tullut. Ihan kiva tietysti, että tämäkin koetaan sillä tapaa tärkeäksi, että kysellään perään.
Mutta asiasta sadanteen… olen ollut vähäsen huolestunut siitä, että monet yritykset siirtää toimintansa kannalta kriittisiä asioita esim. pilvipalveluihin. Myös yhteiskunnan toiminnan kannalta tärkeitä asioista osa on nykyisin ainoastaan sähköisesti hoidettavissa - esimerkiksi käytännössä lähes kaikki pankkipalvelut ja nämä sähköiset reseptit, jotka ovat jo pariin otteeseen olleet jumissa.
jusape
Guru
Viestit: 923
Liittynyt: 01 Kesä 2011, 01:14
Paikkakunta: Yläne

Re: Ongelmia foorumin toiminnassa

Viesti Kirjoittaja jusape »

Hieman turhan usein viimeaikoina ollut, ja viimeksi turhankin pitkään, ollut toimintakatkosta .....
Vanhaa kalustoa on, lisääntyvät vaan mokomat...
Avatar
jani1
Guru
Viestit: 166
Liittynyt: 30 Kesä 2011, 11:14
Paikkakunta: Salo

Re: Ongelmia foorumin toiminnassa

Viesti Kirjoittaja jani1 »

Hieman itsekkin hermostuin mutta päätin odottaa rauhallisesti. Meinasin jo soitella hullu-jussille. Masinisti sivuillakin hermoiltiin asiasta. Hyvä että taas pelaa.
belarus mtz-50 67
Ex belarus mtz-521 4x4 75
Ex åkerman h12b 76
http://www.belkku.fi
Vastaa Viestiin