Indexator rt60 rototiltti

Keskustelua tela- sekä pyöräalustaisista kaivukoneista
Olva
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 10
Liittynyt: 02 Joulu 2016, 20:56

Indexator rt60 rototiltti

Viesti Kirjoittaja Olva »

Minkälainen rakenne tuo rt60 on kun pyörittäjässä tuntuu olevan väljää?
lannenmies
Guru
Viestit: 334
Liittynyt: 02 Kesä 2011, 15:16
Paikkakunta: Turku

Re: Indexator rt60 rototiltti

Viesti Kirjoittaja lannenmies »

Kolme vaihtoehtoa.Isokartioruuvi pikkuruuvi tai pultit katkeemassa.Pultit näen lukkosylinterin vierestä.Ruuvit ehkä ottamalla pyöritysmoottorin pois ja nitkuttamalla rihloista.RT30:ssä 2 kertaa pultit katkenneet alkaa luiskalla vedettäessä vaappumisella.
Alan töitä maan vanhimmalla kalustolla.Vuodesta 1972.
Olva
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 10
Liittynyt: 02 Joulu 2016, 20:56

Re: Indexator rt60 rototiltti

Viesti Kirjoittaja Olva »

Ainakaan pultit ei vaikuttanut että ois löystynyt. Onko siellä kaks ruuvia, pikkuruuvi ja isokartioruuvi ?
Avatar
Diesel Power
Guru
Viestit: 559
Liittynyt: 05 Kesä 2016, 14:57

Re: Indexator rt60 rototiltti

Viesti Kirjoittaja Diesel Power »

Aikasemmassa viestissä vissiinkin tarkotettiin isolla ruuvilla isoa kartiopyörää. Toiset sanoo molempia ruuveiksi. Toiset että matoruuvi ja pyörä. Näitä osia nimitellään kukin omalla tapaa.

Kysymys: onko rt60 sama kuin rt60b?
Avatar
Hullu-Jussi
Guru
Viestit: 1816
Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58

Re: Indexator rt60 rototiltti

Viesti Kirjoittaja Hullu-Jussi »

Rototiltin omilla sivuilla on varaosissa mainittu vain RT60B-malli. (RT40 ja RT40B on sen sijaan molemmat mainittu, samoin kaksikymppisiä on ilman beetä ja been kanssa.)

Tässä kuva Indexatorin sisuksista:
Liitteet
Indexator-Rototilt-RT.jpg
Indexator-Rototilt-RT.jpg (78.56 KiB) Katsottu 5211 kertaa
Vastaa Viestiin