Rekisteröidyin palstalle kun olen pikkukaivurin iloinen omistaja
Haluaisin tietää että onko kyseessä vika vai ominaisuus. Eli kun yritän tasoittaa kauhalla niin puomin nosto ja kauhan sisään liike eivät toimi pehmeästi synkassa. Kun vedän kauhaa hiljaa sisään ja alan samalla hiljaa vetämään oikean puoleista joystikkiä taaksepäin niin puomi ei nouse mutta kun alan hiljentämään kauhan kääntöä lähes liikkumattomaksi niin yhtäkkiä puomi pomppaa ylös.
Ulospäin työntäessä kauhaa ja puomia samalla laskiessa tämä ilmiö ei esiinny, liike on erittäin pehmeä, eli vain sisäänpäin liikkeessä ilmiö tapahtuu. En viitsisi käydä kaikkia tiivisteitä läpi jos tuo onkin ominaisuus...
Kone on bobcat x320 1998 ja tunteja 3500
Olen vaihtanut jo seuraavat asiat:
Ölyt ja kaikki suodattimet
Sylinterien kaikki tiivisteet ja o-renkaat
Pääventtiiliryhmän kaikki tiivisteet ja o-renkaat
Onko kenelläkään tästä parempaa tietämystä? Onko vika mahdollisesti joystikin sisällä joku o-rengas vai voiko olla esiohjauksen paine tms?