Osaako joku kertoa kaivupuomi kauhan puoleisen tiivisteitten järjestyksen.sylinterin vartta vasten tulee boksitiiviste ja joku buck up Ring jossa on myös teflon rengas niin kumpi ensin eli paine puolelle.
Entä uloimmat o rengas ja teflon rengas jotka tulee sylinterin putkea vasten kumpi tulee paine puolelle.
Vastauksista kiittäen H9blc
Åkerin kaivupuomin tiivisteet järjestys ?
- Hullu-Jussi
- Guru
- Viestit: 1816
- Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58
Re: Åkerin kaivupuomin tiivisteet järjestys ?
Valitettavasti en ulkomuistista uskalla sanoa tähän mitään. Muistaakseni käyttöohjekirjassa on näytetty neljä erilaista männänvarren tiivisterakennetta. Nämä Åkermanin kirjat ovat mökillä, minne menen vasta huomenna.
Re: Åkerin kaivupuomin tiivisteet järjestys ?
Ok.kiitos paljon jos viitsit katsoa ja kertoa.
Re: Åkerin kaivupuomin tiivisteet järjestys ?
O-rengas tulee painepuolelle, sen kaveriksi nylon-tukirengas ulkopuolelle. Tuleeko männänvarren tiivisteessä tämä muovirengas männänvartta vasten? Mikäli ei, niin kyseessä on siinäkin tukirengas ja se tulee aina pienemmän paineen puolelle. Oikea teflon-tiiviste tulee aina liukupinnaksi, muualla siitä ei ole hyötyä.
E: muistaakseni sinne tulee se poksi ja ulkopuolelle siitä se toinen tiiviste, mutta jos kirjallisuustietoa löytyy niin ilman muuta sen mukaan.
E: muistaakseni sinne tulee se poksi ja ulkopuolelle siitä se toinen tiiviste, mutta jos kirjallisuustietoa löytyy niin ilman muuta sen mukaan.
Re: Åkerin kaivupuomin tiivisteet järjestys ?
Kiitokset.
Niinkuin vähä arvelinkin tuo järjestys.
Se teflon rengas tulee männänvartta vasten ja on siinä boksin tukirenkaan urassa.
Niinkuin vähä arvelinkin tuo järjestys.
Se teflon rengas tulee männänvartta vasten ja on siinä boksin tukirenkaan urassa.
- Hullu-Jussi
- Guru
- Viestit: 1816
- Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58
Re: Åkerin kaivupuomin tiivisteet järjestys ?
Lopulta löytyi se ysin kansio. Tässä ne tiivistevaihtoehdot. Jappi olikin jo ehtinyt kertoa tiivisteiden asettamisjärjestyksen. Kiitos minunkin puolestani.
- Liitteet
-
- Akerman-tiivisteet-1.jpg (148.67 KiB) Katsottu 7763 kertaa
Re: Åkerin kaivupuomin tiivisteet järjestys ?
Kiitos moi onkin hyvät kuvat.
Sain just sylinterin kasaan ja ei vuoda.
Aika tarkka kasattava ettei tiivisteet repeile.
Sain just sylinterin kasaan ja ei vuoda.
Aika tarkka kasattava ettei tiivisteet repeile.