Åkerin kaivupuomin tiivisteet järjestys ?

Keskustelua tela- sekä pyöräalustaisista kaivukoneista
H9blc
Viestit: 6
Liittynyt: 04 Huhti 2018, 14:59

Åkerin kaivupuomin tiivisteet järjestys ?

Viesti Kirjoittaja H9blc »

Osaako joku kertoa kaivupuomi kauhan puoleisen tiivisteitten järjestyksen.sylinterin vartta vasten tulee boksitiiviste ja joku buck up Ring jossa on myös teflon rengas niin kumpi ensin eli paine puolelle.
Entä uloimmat o rengas ja teflon rengas jotka tulee sylinterin putkea vasten kumpi tulee paine puolelle.
Vastauksista kiittäen H9blc
Avatar
Hullu-Jussi
Guru
Viestit: 1816
Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58

Re: Åkerin kaivupuomin tiivisteet järjestys ?

Viesti Kirjoittaja Hullu-Jussi »

Valitettavasti en ulkomuistista uskalla sanoa tähän mitään. Muistaakseni käyttöohjekirjassa on näytetty neljä erilaista männänvarren tiivisterakennetta. Nämä Åkermanin kirjat ovat mökillä, minne menen vasta huomenna.
H9blc
Viestit: 6
Liittynyt: 04 Huhti 2018, 14:59

Re: Åkerin kaivupuomin tiivisteet järjestys ?

Viesti Kirjoittaja H9blc »

Ok.kiitos paljon jos viitsit katsoa ja kertoa.
Jappi
Guru
Viestit: 289
Liittynyt: 22 Marras 2011, 14:02

Re: Åkerin kaivupuomin tiivisteet järjestys ?

Viesti Kirjoittaja Jappi »

O-rengas tulee painepuolelle, sen kaveriksi nylon-tukirengas ulkopuolelle. Tuleeko männänvarren tiivisteessä tämä muovirengas männänvartta vasten? Mikäli ei, niin kyseessä on siinäkin tukirengas ja se tulee aina pienemmän paineen puolelle. Oikea teflon-tiiviste tulee aina liukupinnaksi, muualla siitä ei ole hyötyä.

E: muistaakseni sinne tulee se poksi ja ulkopuolelle siitä se toinen tiiviste, mutta jos kirjallisuustietoa löytyy niin ilman muuta sen mukaan.
H9blc
Viestit: 6
Liittynyt: 04 Huhti 2018, 14:59

Re: Åkerin kaivupuomin tiivisteet järjestys ?

Viesti Kirjoittaja H9blc »

Kiitokset.
Niinkuin vähä arvelinkin tuo järjestys.
Se teflon rengas tulee männänvartta vasten ja on siinä boksin tukirenkaan urassa.
Avatar
Hullu-Jussi
Guru
Viestit: 1816
Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58

Re: Åkerin kaivupuomin tiivisteet järjestys ?

Viesti Kirjoittaja Hullu-Jussi »

Lopulta löytyi se ysin kansio. Tässä ne tiivistevaihtoehdot. Jappi olikin jo ehtinyt kertoa tiivisteiden asettamisjärjestyksen. Kiitos minunkin puolestani.
Liitteet
Akerman-tiivisteet-1.jpg
Akerman-tiivisteet-1.jpg (148.67 KiB) Katsottu 7763 kertaa
H9blc
Viestit: 6
Liittynyt: 04 Huhti 2018, 14:59

Re: Åkerin kaivupuomin tiivisteet järjestys ?

Viesti Kirjoittaja H9blc »

Kiitos moi onkin hyvät kuvat.
Sain just sylinterin kasaan ja ei vuoda.
Aika tarkka kasattava ettei tiivisteet repeile.
Vastaa Viestiin