VANHOJA TIEHÖYLIÄ KOKEMÄELLÄ

Kauppapaikka
PETTIBONE

VANHOJA TIEHÖYLIÄ KOKEMÄELLÄ

Viesti Kirjoittaja PETTIBONE »

Historiallisia tiehöyliä myytävänä kokemäellä mm.teräskarhuja,june,caterpillar,myös takahyttisiä ym.
LASSE YLINEN 0400-865 179
Avatar
Hullu-Jussi
Guru
Viestit: 1816
Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58

Re: VANHOJA TIEHÖYLIÄ KOKEMÄELLÄ

Viesti Kirjoittaja Hullu-Jussi »

Kävin paikalla katsomassa ja otin muutaman kuvan. Suurin osa autoista ja muista härveleistä oli niin metsän peitossa, ettei niistä ollut mahdollista saada mitään järkevää kuvaa.
Liitteet
Pitkäkeulainen Vanaja.
Pitkäkeulainen Vanaja.
Kokemäki 01.jpg (112.28 KiB) Katsottu 11316 kertaa
Tämä Sisu on varsin eheä.
Tämä Sisu on varsin eheä.
Kokemäki 02.jpg (114.83 KiB) Katsottu 11316 kertaa
Allis-Chalmers osittain purettuna.
Allis-Chalmers osittain purettuna.
Kokemäki 03.jpg (119.41 KiB) Katsottu 11316 kertaa
Sisu metsän siimeksessä.
Sisu metsän siimeksessä.
Kokemäki 04.jpg (101.82 KiB) Katsottu 11316 kertaa
Kokemäki 05.jpg
Kokemäki 05.jpg (109.04 KiB) Katsottu 11316 kertaa
Avatar
Hullu-Jussi
Guru
Viestit: 1816
Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58

Re: VANHOJA TIEHÖYLIÄ KOKEMÄELLÄ

Viesti Kirjoittaja Hullu-Jussi »

Vielä pari kuvaa lisää.
Liitteet
Caterpillar-tiehöylä luutavasti 50-luvun alkupuolelta.
Caterpillar-tiehöylä luutavasti 50-luvun alkupuolelta.
Kokemäki 06.jpg (97.38 KiB) Katsottu 11315 kertaa
Kontio-Sisu pahvikeulalla.
Kontio-Sisu pahvikeulalla.
Kokemäki 07.jpg (107.53 KiB) Katsottu 11315 kertaa
Luultavasti ruotsalaisvalmisteinen tiehöylä.
Luultavasti ruotsalaisvalmisteinen tiehöylä.
Kokemäki 08.jpg (89.85 KiB) Katsottu 11315 kertaa
Pieni käsin ladattava kivimurskain.
Pieni käsin ladattava kivimurskain.
Kokemäki 09.jpg (110.95 KiB) Katsottu 11315 kertaa
Avatar
Hullu-Jussi
Guru
Viestit: 1816
Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58

Re: VANHOJA TIEHÖYLIÄ KOKEMÄELLÄ

Viesti Kirjoittaja Hullu-Jussi »

Sen verran lisätietoa sain käydessäni uudestaan tuolla Risteellä, että tuo Caterpillar-tiehöylä on vuosimallia 1948 ja hämärästi pusikon seasta näkyvä takahyttinen höylä on vuodelta 50. Se on June-pohjainen ja siihen kiinnitetystä laatasta ilmenee, että se on ollut Puolustusvoimien omaisuutta. Ensimmäisissä kuvissa näkyvät Sisu ja Vanaja olivat jo myyty.
Liitteet
Tämän Priestman Beawerin ostin harrastekoneeksi.
Tämän Priestman Beawerin ostin harrastekoneeksi.
Priestman Kokemäki.jpg (143.19 KiB) Katsottu 10393 kertaa
Avatar
Hullu-Jussi
Guru
Viestit: 1816
Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58

Re: VANHOJA TIEHÖYLIÄ KOKEMÄELLÄ

Viesti Kirjoittaja Hullu-Jussi »

Sen verran täytyy korjata edellistä viestiä, että toisessa kuvassa näkyvä Sisu ei suinkaan ollut vielä myyty, se vain oli siiirretty tontilla toiseen paikkaan.
Vastaa Viestiin