Kaivinkoneet.com oli useamman päivän alhaalla palvelinongelmien vuoksi, mutta nyt kaiken pitäisi toimia.
Webhotellissa jossa tämä foorumi sijaitsee oli myös huomattu tietoturvauhka, jonka vuoksi nollasivat kaikki salasanat ja vei useamman päivän ennen kuin sain uusia salasanoja palvelimelle.
Ongelmia foorumin toiminnassa
Re: Ongelmia foorumin toiminnassa
Juu.
Ajattelin jo että on foorumi lopullisesti hakkerien valtaama
Mukavaa että homma toimii taas.
Ajattelin jo että on foorumi lopullisesti hakkerien valtaama
Mukavaa että homma toimii taas.
- Hullu-Jussi
- Guru
- Viestit: 1816
- Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58
Re: Ongelmia foorumin toiminnassa
Ehti jo puhelin soimaan useampaan kertaan, kun tutut kyselivät, mikä foorumille on tullut. Ihan kiva tietysti, että tämäkin koetaan sillä tapaa tärkeäksi, että kysellään perään.
Mutta asiasta sadanteen… olen ollut vähäsen huolestunut siitä, että monet yritykset siirtää toimintansa kannalta kriittisiä asioita esim. pilvipalveluihin. Myös yhteiskunnan toiminnan kannalta tärkeitä asioista osa on nykyisin ainoastaan sähköisesti hoidettavissa - esimerkiksi käytännössä lähes kaikki pankkipalvelut ja nämä sähköiset reseptit, jotka ovat jo pariin otteeseen olleet jumissa.
Mutta asiasta sadanteen… olen ollut vähäsen huolestunut siitä, että monet yritykset siirtää toimintansa kannalta kriittisiä asioita esim. pilvipalveluihin. Myös yhteiskunnan toiminnan kannalta tärkeitä asioista osa on nykyisin ainoastaan sähköisesti hoidettavissa - esimerkiksi käytännössä lähes kaikki pankkipalvelut ja nämä sähköiset reseptit, jotka ovat jo pariin otteeseen olleet jumissa.
Re: Ongelmia foorumin toiminnassa
Hieman turhan usein viimeaikoina ollut, ja viimeksi turhankin pitkään, ollut toimintakatkosta .....
Vanhaa kalustoa on, lisääntyvät vaan mokomat...
Re: Ongelmia foorumin toiminnassa
Hieman itsekkin hermostuin mutta päätin odottaa rauhallisesti. Meinasin jo soitella hullu-jussille. Masinisti sivuillakin hermoiltiin asiasta. Hyvä että taas pelaa.