Komatsu seilasi Suomeen

Keskustelua tela- sekä pyöräalustaisista kaivukoneista
Mehtämölli
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 31
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 20:22

Re: Komatsu seilasi Suomeen

Viesti Kirjoittaja Mehtämölli »

Henry caterpillar veti vihannes kaupan nenään kun bucyruksen pojat rupes nenille hyppimään
Mehtämölli
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 31
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 20:22

Re: Komatsu seilasi Suomeen

Viesti Kirjoittaja Mehtämölli »

Tällanen siellä mättää.. kuhan joskus on kamera ja aikaa pitää ottaa parempia kuvia
pistokuokka pyöräkone miesten kaivuri
pistokuokka pyöräkone miesten kaivuri
IMG_0892 [800x600].jpg (85.9 KiB) Katsottu 2557 kertaa
Avatar
Heavy
Guru
Viestit: 558
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 02:01

Re: Komatsu seilasi Suomeen

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Taitaa olla sama pistokauhakone myytävänä :arrow: http://www.nettikone.com/caterpillar/cat-5090b/1330563
Vastaa Viestiin