Komatsu seilasi Suomeen
-
Mehtämölli
- Aktiivinen käyttäjä
- Viestit: 31
- Liittynyt: 20 Kesä 2010, 20:22
Re: Komatsu seilasi Suomeen
Henry caterpillar veti vihannes kaupan nenään kun bucyruksen pojat rupes nenille hyppimään
-
Mehtämölli
- Aktiivinen käyttäjä
- Viestit: 31
- Liittynyt: 20 Kesä 2010, 20:22
Re: Komatsu seilasi Suomeen
Tällanen siellä mättää.. kuhan joskus on kamera ja aikaa pitää ottaa parempia kuvia
Re: Komatsu seilasi Suomeen
Taitaa olla sama pistokauhakone myytävänä
http://www.nettikone.com/caterpillar/cat-5090b/1330563