Nyt alkaa itseltä mennä sormi suuhun
Tuli länkkärin tassuun vika. Eli liikkuu hitaasti ja voimaa ei ole. Sylinterin tiivisteet on vaihdettu.
Tulppasin sylinterin päästä letkut ja mittasin paineet niin ei ollut kuin 90 baaria. Toisessa tassussa oli 250 baaria.
Venttiilin kara on vaihdettu 2 eri paikasta eikä vaikutusta asiaan. Ylipaine venttiiliä ei ei ole tässä yksittäisessä venttiilissa
Vaan on tuplattu. Syöttö tulee toisen vettiililohkon kautta missä on muita liikkeitä ja siellä on ylipaine venttiili.
Oliskos jollakin ajatusta mikä voisi olla vikana
Ps: jos joltakin löytyy kyseiseen koneeseen korjaamokäsikirja niin täällä olis tarvetta
Kiitoksia vastauksista