Ei voi kuin kehua kyseistä firmaa. Tilaus tuli kotiovelle alle viidessä päivässä, siitä kun olin sen maksanut. Mitään ei puuttunut. Sen verran pitää varoittaa, että kun amerikan Joe myy täydellisen tiivistesarjan, niin siinä vaikuttaa olevan kaikki tiivisteet. O-renkaita ja muuta tiiivstettä on niin älytön läjä, että saattaisi riittää 1,5 moottoriin ja sarjassa tuli mukana vesipumpun hiilipakka ja laakeripukkien lukkosokatkin! Yksittäistiivisteitä ei siis lisäksi tarvita.Pakkauslistassa oli mainittu joka osan valmistusmaa, aika paljon oli Turkkilaista ja kiinalaista osaa, mutta myös Usalaista. Päällepäin näyttivät ainakin laadukkailta, varmasti samoja osia kuin mitä paikalliset tarvikeliikeet myyvät.
Moottori on nyt kantta lukuunottamatta kasassa. Kanteen piti laittaa 8 uutta seetiä, vesi oli syönyt muut niin lopuun, että ne oli pakko vaihtaa. Syyhän on se yleisin, ei ole ollut läppää putken päässä. Mutka siinä tosin on, mutta se ei oikeastaan juuri auta, Suomessa kun tuulee usein sateella ja pienikin vesimäärä kyllä ruostuttaa tiivistepinnat. Ikuisiahan ne eivät ole, vaikkei vesi niitä ruostuttaisikaan. Kansi on nyt koneistettu, oikaistu ja venttiilit läpätty. Se olisi jo kasassakin, mutta viimeisiä ventiileitä asentaessa huomasin yhden ventiilinjousen olevan hieman kieron, otin rätin käteen ja pyyhkäisin, jolloin puolet jousesta tipahti. Siinä oli vanha murtuma, murtuman luota jousen kierrokset olivat hanganneet toisiaan vasten niin pitkään, että niihin oli kulunut tasainen kohta. Tuo on saattanut olla koko vaurion alku ja juuri. Sen suurempia empimättä tilasin kanteen myös uudet ventiilinjouset, jotka ovat parhaillaan tulossa.
