Jälleen yksi Michigan
- Northern 1010C
- Guru
- Viestit: 166
- Liittynyt: 01 Helmi 2010, 22:38
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Jälleen yksi Michigan
Kuvasin tämän koneen kanta-hämeessä kesällä 2010. Omistajan mukaan kone on "jokseenkin" toimiva ja että siihen on vaihdettu Scanian mylly. Kone voisi olla myöskin kaupan...sillä se on omistajalleen tällä hetkellä täysin tarpeeton.
- Liitteet
-
- vnt 081 (Medium).jpg (122.99 KiB) Katsottu 5159 kertaa
-
- vnt 078 (Medium).jpg (125.15 KiB) Katsottu 5159 kertaa
-
- vnt 079 (Medium).jpg (99.2 KiB) Katsottu 5159 kertaa
-
- vnt 080 (Medium).jpg (114.12 KiB) Katsottu 5159 kertaa
-----------------------------------
5xJD 1010C, IH btd6, 2xZetor
5xJD 1010C, IH btd6, 2xZetor
Re: Jälleen yksi Michigan
Re: Jälleen yksi Michigan
Taitaa olla 175A? Itsellä auravärkkinä 175B -80. Kuviakin vois laittaa jos osais...