Jälleen yksi Michigan

Keskustelua pyöräkuormaimista ja pienkuormaimista
Avatar
Northern 1010C
Guru
Viestit: 166
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 22:38
Paikkakunta: Hämeenlinna

Jälleen yksi Michigan

Viesti Kirjoittaja Northern 1010C »

Kuvasin tämän koneen kanta-hämeessä kesällä 2010. Omistajan mukaan kone on "jokseenkin" toimiva ja että siihen on vaihdettu Scanian mylly. Kone voisi olla myöskin kaupan...sillä se on omistajalleen tällä hetkellä täysin tarpeeton.
Liitteet
vnt 081 (Medium).jpg
vnt 081 (Medium).jpg (122.99 KiB) Katsottu 5160 kertaa
vnt 078 (Medium).jpg
vnt 078 (Medium).jpg (125.15 KiB) Katsottu 5160 kertaa
vnt 079 (Medium).jpg
vnt 079 (Medium).jpg (99.2 KiB) Katsottu 5160 kertaa
vnt 080 (Medium).jpg
vnt 080 (Medium).jpg (114.12 KiB) Katsottu 5160 kertaa
-----------------------------------
5xJD 1010C, IH btd6, 2xZetor
Jasa
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 49
Liittynyt: 05 Heinä 2010, 18:42

Re: Jälleen yksi Michigan

Viesti Kirjoittaja Jasa »

;) Taitaapi olla tuossa Lautaportaassa ;) Ei muuta kun rahamiehet tarjouksia tekeen sillä muutama vuosi sitten tälläinen presiis samanlainen moottorivikanen meni sulattoon ja oli vieläpä hyvissä renkaissa.
Tuomas81
Viestit: 2
Liittynyt: 20 Marras 2010, 22:15

Re: Jälleen yksi Michigan

Viesti Kirjoittaja Tuomas81 »

Taitaa olla 175A? Itsellä auravärkkinä 175B -80. Kuviakin vois laittaa jos osais...
Vastaa Viestiin