Metko, Jämsänkoski
- Hullu-Jussi
- Guru
- Viestit: 1816
- Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58
Metko, Jämsänkoski
Tämä iltapäivä on mennyt Metkon näyttelyalueella kierrellessä. Onhan siellä paljon uutta taas: ainakin kaikenlaisia metsäkoneita, muuta myös yhtä ja toista uutta kaivinkonetta ja muuta maansiirtoon tarkoitettua konetta. Tietysti piti käydä ihmettelemässä uutta Länkkäriä, nimittäin 8800 K-sarjaa. Kuorma-autokentällä oli sitten se odotettu uusi Scania; ei paha, maltillisesti muokattu aikaisempaa ja säilytetty paljon tuttuja piirteitä, että tunnistaa heti Scaniaksi. Ohjaamo oli aikaisempaa neliömäisempi. Otaksun, että se tarkoittaa käytännössä hieman suurempia sisätiloja. Harmittaa, etten pysyty laittamaan tänne mitään kuvia, sillä unohdin kameran liitäntäpiuhan kotiin.
- Hullu-Jussi
- Guru
- Viestit: 1816
- Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58
Re: Metko, Jämsänkoski
No nyt olisi muutama keskiviikkona näyttelyn rakentamispäivänä puhelimella napattu kuva Metkosta.
- Liitteet
-
- Uusi kiiltävä Doosani lavetilla tulossa Metkoon keskiviikkona.
- Metko-Kosken-Autokeskus.jpg (96.04 KiB) Katsottu 5900 kertaa
-
- Lavettiruuhkaa Metkon maanrakennuskonealueella.
- Metko-Mantylan-lavetti.jpg (118.77 KiB) Katsottu 5900 kertaa
-
- Hauska tunnuskuva Mönkän Kaivimella.
- Metko-Monkan-kaivin.jpg (57.34 KiB) Katsottu 5900 kertaa
-
- Hyvä logo tämäkin.
- Metko-Savottasudet.jpg (55.12 KiB) Katsottu 5900 kertaa
-
- Harvoin tässä maassa nähty konemerkki.
- Metko-Neuson.jpg (131.8 KiB) Katsottu 5900 kertaa
Re: Metko, Jämsänkoski
Tuo Dosaini ilmeisen samalla lavetti-veturiyhdistelmällä kuskattu, mitä se mun kuvaama EX1200 ylävaunurahtaus oli .....
Vanhaa kalustoa on, lisääntyvät vaan mokomat...
- Hullu-Jussi
- Guru
- Viestit: 1816
- Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58
Re: Metko, Jämsänkoski
Joo, sama yhdistelmähän se. Nooteboomin neliakselinen lavetti.
Niin, ja oli unohtunut edellisestä postauksestani. Olihan siellä Metkossa nyt ensimmäistä kertaa meikäläisen nähtävänä tämä kovasti odotettu uusi Scania. Eli kuvat tässä:
Niin, ja oli unohtunut edellisestä postauksestani. Olihan siellä Metkossa nyt ensimmäistä kertaa meikäläisen nähtävänä tämä kovasti odotettu uusi Scania. Eli kuvat tässä:
- Liitteet
-
- Metko-uusi-Scania.jpg (122.77 KiB) Katsottu 5815 kertaa
-
- Metko-uusi-Scania-sivusta.jpg (68.57 KiB) Katsottu 5815 kertaa