Metko, Jämsänkoski

Täällä voi puhua vapaasti aiheista joille ei löydy muuta foorumia
Avatar
Hullu-Jussi
Guru
Viestit: 1816
Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58

Metko, Jämsänkoski

Viesti Kirjoittaja Hullu-Jussi »

Tämä iltapäivä on mennyt Metkon näyttelyalueella kierrellessä. Onhan siellä paljon uutta taas: ainakin kaikenlaisia metsäkoneita, muuta myös yhtä ja toista uutta kaivinkonetta ja muuta maansiirtoon tarkoitettua konetta. Tietysti piti käydä ihmettelemässä uutta Länkkäriä, nimittäin 8800 K-sarjaa. Kuorma-autokentällä oli sitten se odotettu uusi Scania; ei paha, maltillisesti muokattu aikaisempaa ja säilytetty paljon tuttuja piirteitä, että tunnistaa heti Scaniaksi. Ohjaamo oli aikaisempaa neliömäisempi. Otaksun, että se tarkoittaa käytännössä hieman suurempia sisätiloja. Harmittaa, etten pysyty laittamaan tänne mitään kuvia, sillä unohdin kameran liitäntäpiuhan kotiin.
Avatar
Hullu-Jussi
Guru
Viestit: 1816
Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58

Re: Metko, Jämsänkoski

Viesti Kirjoittaja Hullu-Jussi »

No nyt olisi muutama keskiviikkona näyttelyn rakentamispäivänä puhelimella napattu kuva Metkosta.
Liitteet
Uusi kiiltävä Doosani lavetilla tulossa Metkoon keskiviikkona.
Uusi kiiltävä Doosani lavetilla tulossa Metkoon keskiviikkona.
Metko-Kosken-Autokeskus.jpg (96.04 KiB) Katsottu 5901 kertaa
Lavettiruuhkaa Metkon maanrakennuskonealueella.
Lavettiruuhkaa Metkon maanrakennuskonealueella.
Metko-Mantylan-lavetti.jpg (118.77 KiB) Katsottu 5901 kertaa
Hauska tunnuskuva Mönkän Kaivimella.
Hauska tunnuskuva Mönkän Kaivimella.
Metko-Monkan-kaivin.jpg (57.34 KiB) Katsottu 5901 kertaa
Hyvä logo tämäkin.
Hyvä logo tämäkin.
Metko-Savottasudet.jpg (55.12 KiB) Katsottu 5901 kertaa
Harvoin tässä maassa nähty konemerkki.
Harvoin tässä maassa nähty konemerkki.
Metko-Neuson.jpg (131.8 KiB) Katsottu 5901 kertaa
jusape
Guru
Viestit: 923
Liittynyt: 01 Kesä 2011, 01:14
Paikkakunta: Yläne

Re: Metko, Jämsänkoski

Viesti Kirjoittaja jusape »

Tuo Dosaini ilmeisen samalla lavetti-veturiyhdistelmällä kuskattu, mitä se mun kuvaama EX1200 ylävaunurahtaus oli .....
Vanhaa kalustoa on, lisääntyvät vaan mokomat...
Avatar
Hullu-Jussi
Guru
Viestit: 1816
Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58

Re: Metko, Jämsänkoski

Viesti Kirjoittaja Hullu-Jussi »

Joo, sama yhdistelmähän se. Nooteboomin neliakselinen lavetti.

Niin, ja oli unohtunut edellisestä postauksestani. Olihan siellä Metkossa nyt ensimmäistä kertaa meikäläisen nähtävänä tämä kovasti odotettu uusi Scania. Eli kuvat tässä:
Liitteet
Metko-uusi-Scania.jpg
Metko-uusi-Scania.jpg (122.77 KiB) Katsottu 5816 kertaa
Metko-uusi-Scania-sivusta.jpg
Metko-uusi-Scania-sivusta.jpg (68.57 KiB) Katsottu 5816 kertaa
Vastaa Viestiin